Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Znow się zepsułeś i wiem co zrobię... Zamienię ciebie na lepszy model!

"A wszystko to, bo Ciebie kocham! I nie wiem, jak bez Ciebie mógłbym żyć... tararara.... Choć pokażę Ci czym moja miłość jest..." Czasem przywalę Ci znakiem drogowym, ale ty wiesz, że Cię ko... yyyyy... nie ważne.... Ja nic nie mówiłam.... 
Dobra, jak pewnie część z was zdążyła się zorientować- dzisiejszy post dedykuje polskim piosenkom.
Polska muzyka rozrywkowa miała swoje wzloty i upadki, ale na pewno każdy z was pamięta jakiś polski utwór, który może zaśpiewać nawet w nocy, o północy. Nawet kiedy...Boli mnie głowa... I nie mogę spać... Chociaż do koła wszyscy już posnęli... Nie mogę leżeć, a nie mogę stać... Mija ostatnia nocka w mojej celi..
Przyznaj się, śpiewałaś czytając to! ^w^
Bo przecież nie samymi openingami Otaku żyje... 
Kolejna piosenka, którą zna chyba KAŻDY polak na tej planecie? 
"Jak to policeman przeszukuje mnie, przecież mam prawo nosić, to co chcę! To co moje jest moje, co jara mnie, w razie co nie wiem przecież jak i gdzie..."
Jeśli tego nie znasz, to... MATKO JEDYNA, DA SIĘ TEGO NIE ZNAĆ?!?!?

Dalej, co my tu mamy... Maryla Rodowicz?
"Wsiąść do pociągu byyyyyyyyyyyleeeeeeeee jakiegoooooooooo!"
Serio? Tylko ja uważam, że ona lepiej śpiewa TO niż tańczy Gangnam Style??? Serio?
(Umówmy się, ona już dwudziestu lat nie ma. I ten Gangnam style to była chała. )

Jednak oczywiście niepisanym mistrzem na polskim rynku muzycznym długo byli Ich Troje! 
Kiedyś- Woooow! WIŚNIEWSKI! A dzisiaj? "To ty słuchasz tej chały/czerwonej małpy/ idioty z reklamy sklepu internetowego??" Niepotrzebne skreśl, ewentualnie dodaj kilka niecenzuralnych wyrazów.
Ale czy wszyscy już zapomnieli o "Kaśce"? ""Babskim świecie"? "A wszystko to, bo ciebie kocham"? Niby Wiśnia, ale jak przyjdzie co do czego, to wszyscy razem wrzeszczą:
"KAŚKAAAAAA!! KAAAAŚKAA!! -CO TY SIĘ DRZESZ! JA TU SERIAL OGLĄDAM! -MOŻE PANI ZAWOŁAĆ KAŚKĘ? -KAŚKA!!! JAKIŚ WARIAT Z HARMONIĄ NA DOLE! CIĘ WOŁA!- MAURYCY? CO TY TUTAJ ROBISZ O 7 RANO???- CZEŚĆ! PIOSENKĘ CI NAPISAŁEM!!!" 
I nie sądzę, że jestem jedyną osobą, która umie to napisać bez słuchania piosenki.

A czy ktoś to pamięta?:
"Światło zgaaaś, zamknij drzwi.. Na początek, na początek... Lady Pank puszczę Ci... tylko nie z ostatnich płyt. (...) I niech staaaanie w miejscu czas! Nikt nie patrzy na mnie taaaaak jak tyyyy!"
Albo na przykład to: "Lubię jej farbowane rzęsy, piegi i policzki blaaade!"

Od razu kiedy człowiek słucha takich kawałków łapie go trochę melancholii, wspomnienia i teksty piosenek znanych na pamięć. Może nasza pierwsza dyskoteka?
Ja bardzo lubię słuchać tych starych hitów, które teraz mają dla mnie jeszcze większą wartość niż kiedyś.

Albo może to? "Czarne oczy! Śnią się czarne oczy! Ich nie przeoczysz, wiem, że nieeeee!!"
Czy wy pamiętacie, co to był za hit?? Wszyscy słuchali tylko Ivana Komarenko...

A czy ktoś śmiał zapomnieć o Kombii?
"Każde pokolenie ma własny czas! Kaaaaażde pokolenie chce zmienić świat!..."
O to musiał się obić każdy chyba polak... Sama śpiewam to z mamą, kiedy jedziemy razem samochodem i ten song leci w radiu... Bo to naprawdę fajna piosenka!

Ja bardzo lubię też to:
"Lubiła tańczyć! Pełna radości taaak! Ciągle goniła wiatr! Spragniona życia wciąż, zawsze gubiła coś... Nie chciaaaaała niiiic. Nie rozumiałem, kiedy mówiła mi... Dzisiaj ostatni raz... Zatańczmy proszę tak, jak gdyby umarł czas!"

Albo może...:
"To już koniec baby! Skończyło się Love Story! Jestem już zmęczony... wracam dziś do żony!"
A wtedy ja drę się na radio- "To było nie zdradzać, ty męska ***!" Przepraszam za wyrażenie. Bardzo lubię rozmawiać z radiem. Forever alone. No nie ważne.

Czekaj! To na pewno kojarzysz! "Do nieba nie chooodzę!! Bo jest mi nie po drodze! Teraz jestem tu! Co ma być to będzie! Niebo znaaaajdę wszędzie! Gdy zabraknie tchu..."

I niech mi ktoś powie, że nasz rynek muzyczny to samo ścierwo...
Nieee, teraz każdy kojarzy polską muzykę z "Ona tańczy dla mnie".
Serio, można się z tego pośmiać, ale... Nawet disco polo jest lepsze niż to!
Przykład? A proszę was bardzo!
"Rewelacja na Bałtyku, lody, lody na patyku! Ani wódka ani wino nie zastąpi Ci Bambino"

No tak, ale cały kraj musi przecież teraz śpiewać piosenkę o striptizerce. TAK. Zdaję sobie sprawę, że właśnie obraziłam parę tysięcy ludzi. I guzik mnie to obchodzi, tak po prostu jest.
Ale są też dość niechlubne przykłady zeszmacenia się polskiej muzyki.

Z całym szacunkiem- Edyta Górniak.
Przecież ona śpiewała głosem Disneyowskiej Pocahontas! A teraz co?? JAJCO!
Śpiewa kolędy coraz bardziej zaciągając i tak wyciągnięte kawałki.
Naprawdę jej "Barwy które niesie wiatr" wzruszają każdego, szczególnie moje pokolenie wychowywane na oryginalnych bajkach Walta.
No ale widać więcej jest ludzi, którzy chcą o niej czytać w szmatławcach niż słuchać jej Pocahontas. Ja nie oceniam. Ja ich hejtuję. KTOŚ MUSI.
 

Nie będę teraz jeszcze przeciągała tego posta, bo już NIKT nie zechce go czytać. (A w ogóle ktoś czyta? Bo jak na razie to piszę chyba tylko dla własnej satysfakcji xD)

Chciałam jeszcze powiedzieć, że włączyłam opcję dodawania anonimowych komentarzy, więc pohejtować sobie możecie teraz nawet bez logowania się. Jeśli ktoś ma więc jakiś pomysł, zastrzeżenia, opinie, to zapraszam. Będzie mi miło.

Mam nadzieję, że chociaż jedna osoba po przeczytaniu tego włączy Youtube i puści sobie jakąś starszą, polską piosenkę. To mi daje satysfakcje.
A może znasz jeszcze jakąś zapomnianą nutę? COMMENT GUYS!
Hankei



A tu Macie Marylę Rodowicz i moją ukochaną jej piosenkę- "Wszyscy chcą kochać"
Raz ją sobie zapętliłam na radiu i rysowałam taki jeden fajny obrazek z Shizusi.... nieeee ważne :D
Nie śmiejcie się ze mnie! To mój zryty mózg każe mi tam śpiewać "barman gej" XD 
(Jeśli ktoś nie kuma o co chodzi- przeczytajcie "O mnie")

Fragmenty piosenek użytych w poście:
Ich Troje- "A wszystko to bo ciebie kocham" "Kaśka"
Jamal- "Policeman"
Yugopolis & Maciej Maleńczuk- "Ostatnia nocka"
Maryla Rodowicz- "Wsiąść do pociągu byle jakiego"
Video- "Środa, Czwartek"
Stachursky- "Jedwab"
Ivan & Delfin- "Czarne Oczy"
Kombii- "Pokolenia"
Myslovitz- "Lubiła tańczyć"
Wilki- "Love Story"
Szymon Wydra- "Do nieba nie chodzę"
Skaner- "Lato"












2 komentarze:

  1. Już sobie przypominam w-f i godzinę biegania śpiewając "tyle słońca w całym mieście, nie widziałeś tego jeszcze, popatrz! Ooooooo popatrz!" Ach, te dobre czasy =w= Albo wracanie do domu i śpiewanie "Kaśka, piosenkę ci napisałem!" albo "wszyscy chcą kochać" xD *wzięło na wspominki* Aż się łezka w oku kręci ;-; I akurat ja cię złapałam na tym barmanie =.=" Ach te wspominki *wzdycha* ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to od razu przypomina :D
      Jakoś tak mnie wzięło, bo słuchałam tych piosenek, jak wracałam z Wielkanocy ^w^
      btw. słuchawki mi się zepsuły -.-"

      Usuń